چهار شنبه 04 بهمن 1396

مخفی کردن لست سین در اینستاگرام|عدم نمایش آخرین زمان آنلاین بودن در Instagram

به تازگی و در آخرین آپدیت اینستاگرام قابلیتی به آن افزوده شده است که با استفاده از آن قادر خواهید بود آخرین زمان آنلاین بودن دوستانتان را اینستاگرام مشاهده کرده و در عوض دوستانتان نیز قادر به مشاهده آخرین زمان فعالیت شما در شبکه اینستاگرام باشند.

مخفی کردن لست سین در اینستاگرام


عدم نمایش آخرین زمان آنلاین بودن در Instagram


 

مخفی کردن لست سین در اینستاگرام

 


به تازگی و در آخرین آپدیت اینستاگرام قابلیتی به آن افزوده شده است که با استفاده از آن قادر خواهید بود آخرین زمان آنلاین بودن دوستانتان را اینستاگرام مشاهده کرده و در عوض دوستانتان نیز قادر به مشاهده آخرین زمان فعالیت شما در شبکه اینستاگرام باشند. این قابلیت که به Last Seen مشهور است در شبکه ها و برنامه های پیام رسانی بسیاری همچون تلگرام وجود دارد که همین عامل سبب شده است تا آشنایی با این ویژگی داشته باشیم. اما همانطور که در تلگرام، قابلیتی برای مخفی کردن لست سین وجود دارد، در اینستاگرام نیز این امکان وجود داشته و می توان این قابلیت را غیر فعال نمود. در این مطلب قصد داریم آموزشی را در خصوص چگونگی مخفی کردن لست سین در اینستاگرام ارائه کرده و روش غیر فعال کردن نمایش آخرین زمان آنلاین بودن در اینستاگرام را ارائه دهیم.



نمایش آخرین زمان آنلاین بودن

 


همانطور که می دانید با استفاده از این قابلیت، می توان اخرین زمانی که دوستان شما در اینستاگرام آنلاین شده و فعالیت داشته اند را مشاهده نمایید. این قابلیت تنها برای فالوورها و کسانی که آن ها را فالوو کرده اید قابل استفاده می باشد و دیگران قادر به دیدن آخرین زمان آنلاین بودن شما نخواهند بود. از طرفی این قابلیت قابیت حذف نیز دارد. همچون تلگرام که با حذف این قابلیت، دیگر شما نیز قادر به مشاهده آخرین زمان آنلاین بودن دیگران نخواهید بود، در اینستاگرام نیز اوضاع به همین منوال خواهد بود.

 

 


هنگامی که شما اقدام به مخفی کرن لست سین در اینستاگرام نمایید، این قابلیت برای شما نیز به طور خودکار فعال شده و شما نیز قادر نخواهید بود آخرین زمان آنلاین بودن دیگران را مشاهده نمایید. این عمل بیشتر به خاطر در نظر گرفتن اصل حریم خصوصی در نظر گرفته شده است و کسی که لست سین او در اینستاگرام مخفی باشد، نخواهد توانست لست سین دیگران را نیز مشاهده نماید.

 

 عدم نمایش آخرین زمان آنلاین بودن در Instagram



مخفی کردن لست سین در اینستاگرام



همانطور که اشاره شد، همچون تلگرام، قابلیتی برای مخفی کردن لست سین در اینستاگرام نیز وجود دارد که با استفاده از آن می توان زمان آخرین آنلاین بودن خود را در این شبکه اجتماعی از فالوور و فالووینگ های خود مخفی نمایید. برای این مظور کافی است مراحل زیر را طبق تصویر زیر انجام داده تا موفق به غیر فعال کردن و مخفی کردن لست سین در اینستاگرام شوید.



    به صفحه پروفایل خود در اینستاگرام مراجعه نمایید.

 


    از طریق لمس گزینه ای که به صورت سه نقطه در گوشه سمت راست و بالای تصویر نمایش داده شده است به منوی Option وارد شوید.

 


    صفحه را به سمت پایین اسکرول کرده و پس از یافتن گزینه Show Activity Status، آن را غیر فعال کنید.


 

last seen recently در اینستاگرام





با استفاده از همین سه مرحله ساده، به راحتی می توانید آخرین زمان آنلاین بودن خود را در اینستاگرام مخفی کرده و به این ترتیب دوستان شما نتوانند آخرین فعالیت شما در اینستاگرام را مشاهده نمایند. آموزش تصویری این قابلیت نیز در تصویر بالا قابل مشاهده است. البته لازم به ذکر است که این قابلیت چون به صورت آزمایشی عرضه شده است، ممکن است برای برخی قابل دریافت نباشد اما پس از مدتی به صورت همگانی قابل دریافت خواهد بود.

دیگر اخبار
شارژ کارتریج چیست وچطوری انجام میشود شارژ کارتریج چیست وچطوری انجام میشود

کارتریج پرینتر دو نوع است یا لیزری است یا جوهر افشان که به پر کردن مجدد کارتریج از جوهر ویا پودر تونر شارژ کارتریج میگویند

ادامه خبر ...
آموزش حذف پست های تبلیغاتی اینستاگرام آموزش حذف پست های تبلیغاتی اینستاگرام

اینستاگرام یکی از محبوبترین شبکه های اجتماعی در جهان و ایران است که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دارد.

ادامه خبر ...
خطای فن فریزر یخچال فریزر و ساید بای ساید ال جی خطای فن فریزر یخچال فریزر و ساید بای ساید ال جی

خطای فن فریزر ال جی Er FF می باشد و برای بررسی و برطرف کردن خطای فن فریزر ال جی باید هوای فن فریزر، ولتاژ فن فریزر و خود فن به صورت فیزیکی چک شود.

ادامه خبر ...
تشخیص مقدار حافظه کش کامپیوتر و لپ تاپ تشخیص مقدار حافظه کش کامپیوتر و لپ تاپ

برای پی بردن به اندازه حافظه کش کامپیوتر یا لپ تاپتون فقط کافی است دستور ذکر شده را اجرا کنید.

ادامه خبر ...
روش های هفتگانه برای آزادسازی فضای هارد دیسک در ویندوز روش های هفتگانه برای آزادسازی فضای هارد دیسک در ویندوز

 همه روزه hard drive ها بزرگ وبزرگ تر می شوند اما با این حال فضای آن ها در طول زمان به گونه ای پر می شود . این موضوع توسط درایو های ssd تایید می شود چراکه این درایو ها از فضای کمتری به نسبت درایو های مکانیکی برخوردارند.

ادامه خبر ...
نحوه کرک کردن نرم افزارها نحوه کرک کردن نرم افزارها

کرک کردن نرم‌ افزار یعنی تغییر دادن نرم‌ افزار به منظور حذف کردن روش‌های حفاظتی آن نرم‌ افزار. روش‌های حفاظتی آن : ممانعت از کپی، نسخه نمایشی ، آزمایشی ، شماره سریال ، قفل سخت‌افزار و…. تا بتوان از آن در تولید انبوه استفاده کرد

ادامه خبر ...
نوشتن پاورقی در ورد نوشتن پاورقی در ورد

هنگام نوشتن پروژه های دانشگاهی و یا پایان نامه برای بسیاری از ما پیش آمده که قصد داریم توضیح بیشتری در خصوص یک کلمه یا عبارت ارائه دهیم ولی نمی دانیم چطور باید این کار را انجام دهیم. نوشتن پاورقی می تواند مشکل ما را حل کند.

ادامه خبر ...
افزایش سرعت اینترنت تلفن همراه افزایش سرعت اینترنت تلفن همراه

برای افزایش سرعت اینترنت تلفن همراه این کارها را انجام دهید ، ۷ راهکار مناسب جهت افزایش سرعت اینترنت تلفن همراه

ادامه خبر ...
عینک فضایی سه بعدی عینک فضایی سه بعدی

یک شرکت تازه کار عینکهای سه بعدی برای توسعه دهندگان اپلیکیشن طراحی کرده تا بتواند از فشار دستهای گوگل دور گردن بازار جدید رایانه های پوشیدنی بکاهد.

ادامه خبر ...
چگونه مرورگرها را به طور پیش فرض به صورت Private باز کنیم؟ چگونه مرورگرها را به طور پیش فرض به صورت Private باز کنیم؟

همه مرورگر ها به گونه ای طراحی شده اند که می توانند این امکان را فراهم کنند که به منظور سریع تر باز کردن سایت ها و البته سهولت کاربری شما، یک سری اطلاعات را در خود ذخیره کنند.

ادامه خبر ...
پردیس چاپگر باران

کارتریج ایرانی

ثبت آگهی منطبق با الگوریتم گوگل

آگهی ویژه,ثبت آگهی

دفاع شخصی کاربردی

دفاع شخصی کاربردی

آگهی رایگان

آگهی رایگان/درج آگهی تبلیغاتی

بانک اطلاعات مشاغل و اصناف

جامع ترین بانک اطلاعات کشور

خانه سالمندان یارین

خانه سالمندان / خانه سالمندان در پاسداران / مرکز سالمندان یارین

دسته بندی محصولات
دسته بندی آگهي ها
شارژ و تعمیر کارتریج

شارژ وتعمیر کارتریج لیزری

آگهی رایگان

آگهی رایگان

کانال دفاع شخصی حرفه ای

دفاع شخصی